Beoordelingen van Lotus Corner Barendrecht

Recente recensies

4.0
R
30 juni 2022
Arie
23 juni 2022

Ik vind dat de kwaliteit van de producten alsmede de samenstelling van bijvoorbeeld 138 combinatie menu 54 die dit jaar al 2x is aangepast slechter is geworden. Voorheen was de kwaliteit van de producten perfect, ik heb meerdere familie en kennissen in het verleden doorverwezen. Dat ga ik dus niet meer doen.

Carel
19 juni 2022

Mijn vrouw had Sashimi, heerlijk ik had Tjap Tjoy met Bami. De Tjap Tjoy was lekker maar de groente mag wel wat minder grof gesneden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ellie
15 juni 2022

Lekker, snel en goed warm.

E.M. van Hoorn
7 juni 2022
Koos
6 juni 2022
Janetvanschagen@hetnet.nl
4 juni 2022

Heel lekker

George
28 mei 2022

Eten was niet meer echt warm en niet zo smaakvol als wat ik van jullie gewend ben. Viel me tegen

Tanja
21 mei 2022

Iedere keer is het eten weer ontzettend lekkerrrrrr!

Jan kuijper
19 mei 2022

Vriendelijke bezorger en het eten was lekker en warm

Carla Van der Velden
8 mei 2022

Was erg lekker!

R
1 mei 2022
Rene
27 april 2022

Lekker gegeten

Richard
23 april 2022

Vandaag wat laten bezorgen, dat werd 15 min eerder afgeleverd. Super fijn dat je zo snel geholpen bent. Eten was erg goed. Gewoon de standaard menu’s genomen. kip kerrie was erg lekker met wat milde cocos accenten. Babi pangang was bovengemiddeld met lekkere zoete sinaasappel op de achtergrond. De loempia was lekker, beetje pittig. Saté was keurig. Gewoon een goed Aziatisch restaurant dat altijd fijn is om in je buurt te hebben.

M. Van Mourik
21 april 2022

Keurig oo tijd geleverd en heerlijk gegeten

AlexPors
11 april 2022

Het eten was weer super lekker 😋😋

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis H.
7 april 2022
Sonja
6 april 2022

Viel tegen was flauw.

Shirley
4 april 2022

Was weer super lekker. Dank jullie wel voor de loempia's die u erbij had gedaan. De Kids hebben ervan genoten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M
1 april 2022
M. Van Mourik
28 maart 2022

Heerlijk eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cindy
27 maart 2022

Yum yum! En weer hele fijne behulpzame dame.

Robert Zwackhalen
25 maart 2022

Snel bezorgd. Heerlijk eten

Ton
18 maart 2022

We hadden "Japans" besteld en vonden het allebei goed, alleen de runderspies vond ik een beetje taai.

Frans Verdam
16 maart 2022
Arie
12 maart 2022
Carel
11 maart 2022

Het eten was weer voortreffelijk. Iets later bezorgd dan was gevraagd, maar dat kan gebeuren als het druk is.

E
8 maart 2022

Zoals beloofd werd er snel bezorgd!

Rene de Vries
4 maart 2022

Top

w
4 maart 2022
Avdschoot
4 maart 2022

Heerlijk gegeten maar wel vreemd dat ik € 0,10 moet betalen voor een plastic tasje terwijl het niet in een plastic tasje zat.

ar5
28 februari 2022

👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jos Monster
27 februari 2022

was lekker en super snel bezorgd

Michel
24 februari 2022

Bezorger was erg ongeïnteresseerd kroepoek was helemaal kapot en verbrokkeld zeer slecht beoordeling

Chantal
19 februari 2022

Ruim binnen de doorgegevem tijd bezorgd. Zelf de pokebowl gegeten, die erg lekker was.

George
8 februari 2022

Ik bestel regelmatig bij dit restaurant. Helaas was deze keer de bestelde babi pangang niet gaar en de saus was veel te dun. Niet zoals we gewend zijn. Hoop dat het de volgende keer beter zal zijn

EL
7 februari 2022

Om 17.00 uur digitaal besteld met het verzoek om 1&.00 uur te leveren. Dat werd dus 18.15 uur. Tevens was de Babi Pangang niet te eten. Verder was alles heel goed en lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

L. Buitendijk
7 februari 2022

Zalm was helaas te droog, en erg weinig pindasaus bij Loempia speciaal. Voor de rest was het heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alexander
6 februari 2022

Het eten was super lekker en heel snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robert
6 februari 2022

Lekker eten!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mevr. Pawar
6 februari 2022

Geen opmerkingen.

Adr
5 februari 2022

Na meer dan 2 uur werd het eten bezorgd. Vervolgens was het eten niet lekker en kregen we allemaal kramp in ons buik. Dat is wel eens anders geweest.

wil van van schie-hokke
4 februari 2022

goed en lekker altijd goede kwaliteit

Carel
4 februari 2022

Het was weer voortreffelijk. 1x Tjap Tjoy Garnalen + Bami 1× Daging Roedjak + Mihoen

Cindy
2 februari 2022

De mihoen viel vandaag helaas wat tegen... erg flauw. Normaal is het olie achtige juist zo lekker. Jammer. De Service was zoals altijd weer super, de kinderen hadden het eten binnen opgehaald en vertellen enthousiast dat ik de groetjes kreeg van de lieve jongedame binnen. Top.

Maaike
1 januari 2021

Eten weer van prima kwaliteit! Het wordt goed heet afgeleverd. Bezorging op tijd en nette afhandeling. Ik blijf LC de lekkerste afhaal-/bezorgchinees van Barendrecht vinden :-)

Dik
31 december 2021

Weer heerlijk gegeten dankjulliewel

Chantal
30 december 2021

Erg snelle bezorging. Pokebowl was super lekker.

Michel
30 december 2021

In 1 woord genoten wat een kwaliteit eten heerlijk thanks

Eric Beekmans
28 december 2021

De sashimi tonijn en sashimi zalm waren, ondanks het feit dat ze prima op kamertemperatuur waren, volledig smakeloos. Teleurstelling omdat de stukjes vis er prima uit zagen. De bestelling is keurig op de gevraagd tijd bezorgd.

belinda
26 december 2021

Heerlijk gegeten

R. de Vries
23 december 2021

Heerlijk gegeten, complimenten hoor.

Konrad
19 december 2021

Prima eten en snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kortvriend
18 december 2021
Alain Korsten
15 december 2021

Kroepoek oud , varkensvlees erg taai .

Adriaan
13 december 2021

Besteld voor ophalen. Bestelling was op tijd klaar en eten was weer lekker. Volgens verwachting.

Peter van loo
12 december 2021

Het bevreemde mij dat er €0,10 op de rekening stond voor een plastic zak. Het zat in één papieren zak. Ik was teleurgesteld dat er geen stokjes bijzaten . De sojasaus was een beetje weinig .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M. van den Tol
10 december 2021
Verhoeven
8 december 2021
Mike
5 december 2021

Altijd lekker ga bijna elke week halen niks op aan te merken alleen de kroepkoek

Sandra
3 december 2021

Heerlijke poke bowls!

S.Sch
29 november 2021

HEERLIJKE SUSHI!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Schie hokke
28 november 2021

Alles was te hard gebakken en ook niet compleet ben ik niet gewent ben altijd tevreden over jullie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joost Kamerman
25 november 2021

Uitstekend eten, geen enkele nadelige ervaring

Gouw
21 november 2021

Eten was heerlijk, maar als je voor 180 euro sushi besteld, zijn 4 zakjes soja en 4 zakjes wasabi wel heel erg karig, bovendien zaten er geen stokjes bij en dit was al de tweede keer. Voorgaande keren altijd ruim voldoende saus, wasabi en stokjes. Heb het bij de bestelling aangegeven, maar er is geen gehoor aangegeven. Wel kregen we gratis kroepoek, daar waren we wel blij mee, maar de volgende keer liever saus wasabi en stokjes

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Diana
20 november 2021

Heerlijk eten, snelle , nette bezorging. Een aanrader!

Robert
18 november 2021

Lekker eten!

Huib Wolters
18 november 2021

Lekker eten en makkelijk te bestellen via de website Keurig op tijd geleverd.

René
17 november 2021

Vlot gebracht .. eten heerlijk en goed heet nog..

Marlinda Beckmann-Jongenotter
17 november 2021

Wij bestellen regelmatig een mini rijsttafel maar deze keer vonden wij het rundvlees en de babi pangang niet smakelijk. Bij het rundvlees waren er hele grote stukken niet gaar. Dit zijn wij niet van jullie gewend.

Buitendijk
16 november 2021
Carel
13 november 2021

Deze x 1/2 uur te laat, kan gebeuren met drukte. 1x Mihoen Lotus Corner voor de eerste x viel wat tegen/flauw. 1x Tjap Tjoy Garnalen + Mihoen erg lekker.

Van Schie hokke
12 november 2021

Zoals altijd heerlijk gegeten ga zo door 👍

Michel
7 november 2021

Alles normaal perfect nu kwam bezorger met gebroken kut torpor kon ik ook nog begrijpen maar dat oud was nee was zacht en oud jammer

judit sarkadi
3 november 2021
belinda
30 oktober 2021

Heerlijke sushi

Sandra zwijnenburg
25 oktober 2021

Eten is altijd heerlijk, alleen jammer dat deze keer de kroepoek a €2,95 oud was en de mihoen aangebrand.(onderstelaag was zwart).

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marcel.degenkamp@gmail.com
25 oktober 2021

Snel en eenvoudig via de site te bestellen.

Poll
21 oktober 2021

Precies op het aangegeven tijdstip bezorgd. En de pokebowl was erg lekker! Ook de wok was lekker veel en nog goed warm!

Dik
5 oktober 2021

Zoals gewend voortreffelijk gegeten

Carel
3 oktober 2021

Het was heerlijk. Tjap Tjoy Garnalen en Mihoen plus Daging Roedjak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjolein
27 september 2021

Lekker gegeten, sushi was erg lekker en de bestelde Chinese gerechten waren ook erg lekker. We hadden een grote bestelling geplaatst en kregen als extra service nog wat extra gerechtjes erbij. Top service. De bezorging was trouwens zelfs iets eerder dan afgesproken!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mike
25 september 2021

Het eten was weer heerlijk zoals altijd, alleen de kroepoek was weer wat taai dat moet wel verbeteren

M. Van Mourik
20 september 2021

Heerlijk en op tijd geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wijnanda wittet
19 september 2021

De bestelling was "kwijt" maar achteraf stond deze op de counter. De warme gerechten waren helaas afgekoeld toen we gingen eten.

Cindy
17 september 2021

Het was weer héérlijk! Bedankt voor de goede en lieve service... Ons favo sushi restaurant.

Diana de Ruiter-Gouman
16 september 2021
Chris
15 september 2021

De kroepoek ontbrak, wel besteld en betaald.

Ronald
12 september 2021

Ei en ham van de loempia smaakte raar. Kip kerrie was een slap aftreksel. Sinds ze zijn overgenomen is de kwaliteit achteruit gegaan. Ik bestel hier niet meer. Jammer, was vroeger een goede zaak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bert Kruis
12 september 2021

Wat viel het tegen deze keer, we hadden zin in sushi. Bestellen we wel vaker maar deze waren wel heel erg klein uitgevallen. Jammer want de prijs was wel het volle pond.

Sabine
9 september 2021

Altijd goed, mijn favoriete restaurant!

Robert
19 augustus 2021

Lekker eten en prima bezorging!

JW
19 augustus 2021
Vreeven
15 augustus 2021

Altijd heerlijk eten bij Mikaku! In het restaurant of thuis bezorgd, altijd heerlijk en goed verzorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bert
15 augustus 2021

Weer erg lekker gegeten, bij bezorging was het eten nog hartstikke warm dus we konden zo aan tafel. Dikke 10 weer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S. Wouters
15 augustus 2021

Lekker en goed kwaliteit sushi (nigiri hebben we op). Helaas wat duuder als de ook kwalitatief goed collega's iets verder op.

Wishal
13 augustus 2021

lekkere Pokébowl :D

belinda
7 augustus 2021

heerlijke sushi

Marcel
6 augustus 2021

Eenvoudige bestelling via site En snel klaar op aangegeven tijdstip

Alexander Kruidhof
5 augustus 2021

We hadden jullie gemist, eten was weer super lekker 😋

Hsu Sun
14 juli 2021
Robert
13 juli 2021

Lekker eten!

Carel
11 juli 2021

Het eten was weer prima. Bezorging kwartiertje later maar netjes gebeld. Keurige bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chantal
7 juli 2021
Conny Rijneveldshoek
7 juli 2021

Gebakken garnalen besteld 4 in een portie 3 gekregen en het eten was lauw we zijn beter gewend

belinda
30 juni 2021

heerlijke sushi

Groeneveld
18 juni 2021

Overheerlijk eten, precies op tijd klaar bij het afhalen, zeer vriendelijke service!

Pia
12 juni 2021

Geweldig goed eten, vers, goed bereid en smaakvol. Bij bezorging nog erg warm

Carla van der Velden
12 juni 2021

Kroepoek.niet gehad, jammer wel.betaald

Stephan
9 juni 2021

Was weer prima. Voor het eerst Bief Tataki geprobeerd. Was erg lekker

Haan
9 juni 2021

Na ff uitgevogeld te hebben hoe de website werkte ging alles goed en bij het afhalen van de bestelling kreeg ik van de vriendelijke dame die mij bediende een drankje cadeau! Service goed, bestelling klopte en eten was prima!

Stolk
6 juni 2021

De ajam pangang was erg droog en hard. Het eten was ook niet goed warm. We waren 10 minuten voor de afgesproken tijd en het eten stond al klaar. Thuis nog wat eten opgewarmd. We hebben tijdens de lock down wel vaker wat opgehaald . Dit was altijd goed. Wordt er nu het restaurant weer open is minder aandacht besteed aan de afhaalmaaltijden?

Gielbert
3 juni 2021

Bezorging was precies op de gewenste tijd! Het eten was helemaal goed! 👌 👍

Sandra
30 mei 2021

Voor het eerst pokebowls besteld. Dit is zeker aan te raden, heel lekker en snel bezorgd!

Leo
29 mei 2021

Pima aflevering en heerlijke maaltijden

Peter
28 mei 2021

De nigiri wordt wat klein. En een beetje meer soja/wasabi erbij wordt je ook niet armer van. Maar veder lekker hoor!

wim
27 mei 2021

Kwaliteit eten: 100% tevreden. Bezorging-snel en correct

Brandenburg
27 mei 2021

Precies op afgesproken tijd geleverd en heerlijk gegeten

V Mourik
19 mei 2021

Prima op tijd

Carel
17 mei 2021

Snel geregeld via de website. Vriendelijke bezorger precies op tijd. 2 heerlijke gerechten. Gaan we zeker vaker doen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Koos Heinrici
16 mei 2021

Snel bezorgd! Prima uitziende en smaakvolle Chinese Rijsttafel geleverd!

Schenk
15 mei 2021

Heerlijke zalm, sushi en saté besteld ! Makkelijk via de website te bestellen.

C v.d.velden
10 mei 2021

Erg lekker, hele goede bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Havermans
10 mei 2021

Sushi besteld en het was weer fantastisch. Prima kwaliteit en keurig op tijd.

Anoniem
9 mei 2021

Om 15 uur besteld en toch veel te laat bezorgd ondanks de keuze voor een bezorgtijd. Gebeurd helaas regelmatig . Reden is de drukte. Eten is verder goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gert
9 mei 2021

Eten is prima , ik was mijn mondkapje vergeten jammer dat men 1 euro voor een mondkapje rekent, verwijst naar de mondkapjes plicht maar de bezorgers zonder mond kapje rondlopen bij navraag hierover verbrak men het telefoongesprek . Bij een bestelling van 35 euro toch nog even een euro binnenslepen voor een mondkapje van 20 cent . Jammer!

AB
4 mei 2021

Lekkere gerechten en warm geleverd. Krokante kip in ketjap aanrader. Babi pangang spek was zonder atjar.

Monique
3 mei 2021

Het eten was goed..alleen we hadden 3 verschillende gerechten en bij alle gerechten was de saus flauw van smaak. Terwijl er een pikante saus bij hoort te zitten. Saus van ajam pangang en babi pangang was niet zoals we gewend zijn er miste iets in.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
2 mei 2021

Binnen 30 minuten geleverd. Lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bert
1 mei 2021

Erg lekker gegeten, super warm toen het bezorhd werd

Bert Boogaard
30 april 2021

Geen enkel probleem met de bestelling, betaling, afhalen. Alles was zoals afgesproken en ik hoefde niet te wachten bij het afhalen. Prima geregeld.

Wijnanda
28 april 2021

Sinds de lockdown is de sushi heel erg verbeterd! Nieuwe rollen, betere kwaliteit, echt verse sushi. Sushi is wel stuk duurder vergeleken met de all you kan eat in het restaurant.

judith
27 april 2021

prima gegaan

Marijke
27 april 2021

Loempia's waren wel slap maar toch heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van de Logt
27 april 2021

Het was heerlijk, en mooi op tijd bezorgd.

Diana
26 april 2021

Door Corona hebben we afgehaald. In 1 woord Heerlijk! zoals we het gewend zijn als we komen eten.

Leo B
26 april 2021

Heerlijk gegeten en supersnelle bezorging

Danielle Van Wijk
19 april 2021

Het eten is heerlijk maar wat ik zelf echt heel erg vind is dat er geen stokjes bij de sushi zat. Je besteld voor 120 euro aan eten en dat zit er gewoon niet bij. Ik heb het toen maar met een vork gegeten wat het sushi eten toch minder maakt. Ik kwam hier thuis pas achter dat het er niet bij zat misschien voortaan aangeven bij ophalen.

NN
16 april 2021
Ed
16 april 2021

Top.

JW
15 april 2021
Jarno
10 april 2021

Hele lekkere sushi en Indische gerechten. Aanradertje .

Cindy
7 april 2021

Het was wederom super lekker! Ook de nieuwe beef soorten geprobeerd, yum yum! Bedankt voor de goede service

Cees van Mourik
7 april 2021

De bezorging was drie kwartier te laat. En dat op een gewone doordeweekse dag. 😡

Annemieke
7 april 2021

Heerlijk eten en.precies op tijd bezorgd.

Adriaan
6 april 2021

Niks de klagen. Volgens verwachting.

Henk
3 april 2021

Top eten en stond volgens afspraak klaar. Super geregeld.

Rob
28 maart 2021
Bram van Vliet
27 maart 2021

De bezorgde maaltijd was goed warm en heerlijk. Ookbhet bezorgen was stipt;op de afgesproken tijd.

Cindy
27 maart 2021

Het was weer zalig! En bedankt voor de goede service... jullie zijn toppers.

Munne
27 maart 2021

Service prima Heel attent de persoonlijke geschreven noot

Ijzendoorn
27 maart 2021

Lekker en vers. Heel tevreden

Buitendijk
22 maart 2021

Heerlijk gegeten en keurig op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ibryam
22 maart 2021
Diana de Ruiter- Gouman
21 maart 2021

Was weer super lekker en ook op de besteltijd geleverd !!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A Rooker
19 maart 2021

Heerlijk Lekker warm Correcte bezorging

Wijnanda
14 maart 2021

Een deel van de sushi was koelkast koud. Niet gewent van jullie. De rest smaakte erg lekker!

Robert
13 maart 2021

Goed eten!

Erwin
8 maart 2021

Wederom tevreden.

Sherida
6 maart 2021

Lekkere goed vullende rijsttafel. Snelle levering op een zaterdag en het eten was warm bij bezorging

Sven
1 maart 2021

Te vaak besteld onderhand... En nog steeds bestel ik omdat het lekker is om ook nu even lekker sushi te eten en daar helpt lotus heel goed mee

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cornet
28 februari 2021
Buitendijk
18 februari 2021

Super lekkere maaltijden

Peter
18 februari 2021

Bestelling was keurig op tijd en het eten was warm. Het smaakte uitstekend en zeker voor herhaling vatbaar.

Boertje
17 februari 2021

Eeg lekker! Tot nu toe de beste uit de omgeving!

Willems
12 februari 2021
Bert Boogaard
10 februari 2021

Als ik een menu bestel met 2 bakken nasi en bij thuiskomst ontdek dat er 1x een bak nasi en 1x een bak bami is geleverd, dan is 3 sterren eigenlijk nog teveel. Voor de rest was het wel in orde.

Harro
7 februari 2021

Fijne mensen, heerlijk eten

Van Steensel
6 februari 2021

Het eten werd te vroeg bezorgd en was warm! Het smaakte lekker! Maar... helaas zat niet alles van de bestelling in de tas. Direct een mail gestuurd, maar nog geen reactie gehad en ook niets nabezorgd... Sterren geven vind ik nu lastig: bezorger deed het prima, maar de inpakker niet...

2991WT
4 februari 2021

Maaltijd was al iets teveel afgekoeld, verder was het lekker

Miranda
3 februari 2021

Eten was zoals altijd heerlijk smakelijk en netjes op tijd.

Anja
3 februari 2021

Super lekker En een heel leuk persoonlijk briefje erbij. Dank jullie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michael
3 februari 2021
den Otter
1 februari 2021

Prima geregeld, prima sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peeters
31 januari 2021

Heerlijk van smaak! Warm! En een hele goede service! We bestellen er zeker nog eens!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
30 januari 2021

Wow, lekkerrrrrr

Sandra
28 januari 2021

Lekkere sushi, snel geleverd!

Ivonne
26 januari 2021

Vanavond voor de 1e keer besteld bij Lotus Corner Barendrecht. Zeer smakelijk gegeten en het eten was lekker warm bij aankomst. Snelle bezorging. Prima en zeker voor herhaling vatbaar !

Anoniem
24 januari 2021
Sylvia
23 januari 2021

Prima op tijd, precies wat we hadden besteld en alles goed warm! Heerlijke rijsttafel met lekkere mihoen!

Sven W.
23 januari 2021

De zoveelste keer besteld en gewoon lekker... Aanrader

Marlinda Beckmann
23 januari 2021

Het eten was weer heerlijk.

Peter
20 januari 2021

Eten was niet warm. Nasi mist smaak. De gerechten mogen meer aandacht krijgen in smaak en gaarheid.

Gerritsen
19 januari 2021

Smaak en bezorging uitstekend.

Monique
17 januari 2021

Precies bezorgt op aangegeven tijd...zeer lekker gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Danny
17 januari 2021

Jullie steken met kop en schouders boven de andere restaurants uit.

Schellen
15 januari 2021

Snelle service, heerlijke babi pangang

R. van Zuijdam
10 januari 2021

Netjes op tijd. Eten was goed warm en goed van smaak. Gaan we vaker doen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

LadyTyger
9 januari 2021

De rijsttafel was goed ingepakt alleen de gebakken bananen/loempiaatjes niet. Aangezien de bezorger met een scooter komt is het toch wel handig voor wat extra verpakking. Wat een verbeterpunt zou zijn is het minimale bestelbedrag te verlagen, 30€ vind ik best heel erg veel.

Sven W.
9 januari 2021

Gewoon weer lekkere sushi en bami voor het hele gezin. Lekker gegeten

Alexander
6 januari 2021

Het eten was weer super lekker 😋😋

Rob Degenkamp
4 januari 2021

Het was heerlijk.

Vanessa
3 januari 2020

Zeer goede kwaliteit, snelle bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Raymond
25 december 2020

Heerlijk menu, keurig tijdig bezorgd

SG
25 december 2020

Smakelijke sushi en op tijd klaar

Henk
22 december 2020

Prima eten en snelle bezorging!

Lotti
19 december 2020

Wordt altijd op tijd bezorgd!

Robert
19 december 2020

Eten was weer prima, bezorging top!

Eline Vermeer
19 december 2020

Keurig op de minuut af op tijd bezorgd. Het was super lekker, 1 dingetje van mijn bestelling zat er niet bij. De garnalen en inktvis ringen waren heel krokant. De soep was goed heet. Het enige dat een beetje jammer is dat is dat het zeewier rondom de temaki altijd wat taai wordt als je het besteld ivm met de tijd die er tussen maken en opeten zit. In het restaurant eet je het gelijk op en is het lekker knapperig. Maar al met al blijft Mikaku mijn nummer 1. Heerlijk !

Anne
18 december 2020

Snelle bezorging, eten werd wel snel koud. Smaak was goed

Buitendijk
16 december 2020

Prima bezorgd en heerlijk eten

Mirjam
13 december 2020
Pia
12 december 2020

Geweldig snelle bezorging, smaakvol en met zorg klaar gemaakte maaltijd.

Visser
12 december 2020
Aniek
9 december 2020
annette
7 december 2020

bestelling keurig op de afgesproken tijd gebracht en de Loempia, Daging Roedjak en de pikante Babi Pangang het was allemaal weer super lekker 👍🏻😋

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van wijk
7 december 2020

Het is altijd heerlijk maar gisteren was iets fout gegaan met de bestelling. Twee porties banaan ipv van soja bonen voor bij de sushi. Dochter een beetje boos maar alles voor de rest smaakte heerlijk

Kok
6 december 2020

Smaak viel tegen. Mihoen heb ik wel eens lekkerder gevonden bij een ander.

F Bartels
5 december 2020

lekker eten. Goed warm aangeleverd . Netjes en correct .

Barbara Wigmans
29 november 2020

Altijd goed! Snelle levering en goed heet!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marlinda Beckmann
29 november 2020

Het eten was weer heerlijk.

Maria
28 november 2020

Alles naar wens! Hartstikke bedankt 😊👍

Gabi
25 november 2020

Prima alleen niet fijn dat er niet bijstaat dat alle botten er bij de kip nog inzitten in de ajam pangan

M van Mourik
25 november 2020

Het was keurig op tijd en het was heerlijk

Vat
22 november 2020

Wat een verschil met vorige week dit keer was het uitstekend goed warm en lekker.

Robert
18 november 2020

Heerlijk eten!

Marry
14 november 2020

Meestal tevreden maar dit keer waren de kleine loempia ‘s koud en patat was koud frikandel lag uit de verpakking. Maandmenu was ook niet heel warm.

Arjan
13 november 2020

Prima op tijd bezorgd (zelfs iets te vroeg). Het eten was goed warm en smaakte lekker!

Boer
10 november 2020

Te weinig saus. We hadden best wel veel Sushi, maar het zat maar 1plastick zakje met soyasaus (2 sushi’s ingedoopt was deze al op. Echt heel jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Spitsqw
10 november 2020

De bestelling was met. nassi maar kregen het met witte rijst. Afz fam Spits dd 8-11

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

san
9 november 2020

Al jaren bestellen wij bij Lotus Corner. Deze keer was het extra super lekker! Nieuwe kok?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim
8 november 2020
Alie
8 november 2020

We hebben genoten van het heerlijke eten wat we besteld hebben. Het menu van de maand. Complimenten 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

William Schmeits
8 november 2020

Super op tijd bezorgd en de kwaliteit wat weer zoals ik gewend bent van jullie. Waarom dan 4 ipv 5 sterren.... dit omdat wij vonden dat de bakken met gerechten niet echt meer goed warm waren. Terwijl wij op nog geen 5 minuten rijden met een scooter van jullie af wonen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Degenkamp
8 november 2020
Miranda Blankert
6 november 2020

We vonden de nasi en bami niet echt warm, helaas...

Maurice
5 november 2020

Helaas niet zo goed als normaal. Dat het te laat kwam was netjes over gebeld. Kwaliteit was goed maar helaas niet warm.

Lin Burggraaf
5 november 2020
Kok
31 oktober 2020

Heerlijke rijsttafelen precies op tijd geleverd.

Sven W.
30 oktober 2020

Het was weer lekker, maar deze keer niet de extra komkommers bij order van meer dan 40euro aan sushi... Niks om over druk te maken, maar het is wel lekkere toevoeging als bonusje

Bolt
29 oktober 2020
J van Schagen
21 oktober 2020
Jeremy
20 oktober 2020

Top gegeten weer jongens, heerlijk en een perfecte timing qua levering.

Robert
18 oktober 2020

Lekker eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sven W.
18 oktober 2020

Even lekker als de vorige keren! Zelfs bakje augurken er bij .. voor mij heel lekker maar voor de dames iets pikant 😇

Marry
17 oktober 2020

Was weer lekker

Hanny
13 oktober 2020

Na lange tijd weer eens Chinees laten bezorgen door Lotus Corner. Vond het de laatste keren niet goed. Maar nu was het gelukkig weer erg lekker. Het valt tegenwoordig niet mee om hier in Barendrecht goed Chinees te krijgen....dus blijf op dit niveau anders moeten we weer elders gaan bestellen. :)

A Hoogendoorn.
11 oktober 2020

Babi pangang en de nasi en bami waren goed de saté viel tegen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michels
11 oktober 2020

Prima op tijd en GEWELDIG eten. Heerlijk van smaak een echte AANRADER.. Al meerdere keren besteld en echt zalig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

F Bartels
8 oktober 2020

Heel lekker eten! Op tijd gebracht en zeer vriendelijk. Dit gaan wij vaker doen

Buitendijk
6 oktober 2020

Alles prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

RP
4 oktober 2020

Onze bestelling werd verkeerd bezorgd, een half uur later werd alsnog de juiste bestelling bezorgd. Eten was goed, op de oude/zachte kroepoek na.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

IJR
3 oktober 2020

Was weer heerlijk! Top.

Ria Wemelsfelder
2 oktober 2020

eten was goed en warm. maar werd later bezorgd dan wij hadden gevraagd. er werd wel netjes gebeld dat het later zou komen

Peter
27 september 2020

Binnen 30 minuten vezorgd, heerlijk op temperatuur en smaak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
26 september 2020

Er zaten geen stokjes bij mn eten en de hoeveelheid sojasaus was karrig. De bezorger was er wel een half uur eerder dan voorspeld.

Rinus
19 september 2020

Kwaliteit gaat achteruit! Langzaam duurder. Maaandmenu moet te bestellen zijn.

Gabi
17 september 2020

Altijd top

Sven W.
14 september 2020

Duurde ietsje langer (10min) dan de planning was, maar je wordt netjes op de hoogte gehouden en sinds de sushi gewoon lekker is, heb ik geen problemen

Marry Verseveld
7 september 2020

Snel en netjes bezorgd op de bestelde tijd. Eten was heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

C v.d.velden
6 september 2020

was erg smakelijk. Heel goede beschaafde bezorging.

Nathalie steegman
4 september 2020

lekker eten ,vriendelijke bezorger

Sven W.
31 augustus 2020

Lekkere sushi en snelle aflevering

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cindy
30 augustus 2020

Het was weer zalig! En super service. Bedankt weer toppers!

Charlie
30 augustus 2020
J.J. Heinrici
27 augustus 2020

Prima in orde! Goede kwaliteit en juiste bezorging tijd.

Samantha
24 augustus 2020

Sushi was prima. Jammer dat er geen soja saus, wasabi en stokjes bij zaten. Daardoor smaakte de sushi wat minder

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvonne Donker
22 augustus 2020

Lekken de bakjes , kroepoek in stukken..

Koen
21 augustus 2020

Altijd heerlijk eten, verse groenten en vlees. Met zorg bereid. Bestellen via de website en app en thuis laten bezorgen, werkt overigens fantastisch. Voor ons geen ander chinees/japans restaurant in de omgeving meer!

marlene
10 augustus 2020

sushi was heerlijk maar jammer dat ze op zondag na 20uur niet meer bezorgen

Blom
10 augustus 2020

Goede website en service

Wigmans
10 augustus 2020

Eten was zoals gewoonlijk heerlijk en goed heet alleen toen wij het tasje openden zat het hele tasje vol met pangangsaus. Alles was te smerig om uit te pakken! En de kroepoek was alleen maar kruim en kleine stukjes. Ik denk dat de bezorger of een aanrijding heeft gehad of hij heeft hard gereden over vluchtdrempels. Ik weet zeker dat dit niet bij jullie in de winkel is gebeurt en zo is meegegeven aan de bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rosa Akih
6 augustus 2020

We hebben weer heerlijk gegeten en er is goed rekening gehouden met mijn allergieën.

Alexander Kruidhof
25 juli 2020
Koos
9 juli 2020

Maaltijd goed. Afgeleverd met voor een groot gedeelte leeg gelopen plastic doos met saus. Lag onderin de plastic tas. Zag het te laat. We konden de maaltijd gebruiken. Toch jammer. Het doosje was niet goed afgesloten.

Michels
6 juli 2020

heerlijk eten goed van smaak Goede service van de bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk
5 juli 2020

Kwaliteit is op zich best goed, wat je van een standaard Chinese restaurant mag verwachten. Geen hoogstandjes maar basic. Jammer dat de prijzen weer zijn gestegen. (All you can eat is overigens ook aan te bevelen) Helaas maken de drankjes het weer wat aan de dure kant.

debets
5 juli 2020
Buitendijk
1 juli 2020

Pt kwaliteit en stipte bezorging

Vreeven
27 juni 2020

Heerlijke sushi en bijgerechten altijd! Snel en goed verzorgd, dikke 5 sterren

Hoogvliet
25 juni 2020

Eten was weer goed , bezorging blijft wat rommelig en helaas had ik weer mijn complete bestelling niet .

Aad
22 juni 2020
wim spits
19 juni 2020

kwaliteit was erg goed en zeer smaakvol. bezorging correct en snel.

Diana
17 juni 2020

Zoals iedere bestelling super lekker, eten word op de afgesproken tijd bezorg is warm en netjes verpak. Bezorger ook altijd aardig super

Jan Smit
13 juni 2020

Geen lange bezorgtijd, eten was goed op temperatuur en smaakte ook heerlijk.

Andre
7 juni 2020

eten goede kwaliteit. Levering snel. Wordt zeker een keer herhaald

Marry Vat
6 juni 2020

We hadden foe yong hai met kip besteld en er zat geen saus bij dat vonden we jammer. En kip ketjap zat stukjes bot in. Dat zijn we niet gewend van jullie. Groetjes Marry

rinus
5 juni 2020

Goed!

Wendy
4 juni 2020

Netjes op tijd gebracht en heerlijk gegeten

Beijer
1 juni 2020

Heel weinig variatie in soorten sushi. Heel veel van de kleinste variant. Deze bestelling was veeeel te duur voor wat je kreeg.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Leo
26 mei 2020

Bezorging was te laat, loempia niet meer knapperig en lauw

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annemarie Stolk
25 mei 2020

Het eten was natuurlijk gewoon super daar hebben we niks op aan te merken. We hadden voor 100.00 besteld en hier moesten we los de stokjes, soja en wasabi bij bestellen (dit wisten we niet) maar bij een bestelling van 100 euro vind ik dat best belachelijk dat het er niet gewoon bij zit. We komen speciaal uit IJsselmonde (omdat jullie hier niet bezorgen helaas) eten halen. bij andere krijg je dit er gewoon bij alles de stokjes, een klein bakje wasabi, een klein bakje gember, en een klein flesje soja (zelfs als de bestelling 25 euro is)